Trebišov – Kuzmice – Izra – Bohdanovce – Ždana – Košice

Veľmi pekná trasa určená tak pre horské ako aj pre trekové či krosové bicykle. Trasa vedie z Trebišova až do Kalšu po cestných komunikáciach, treba byť preto opatrný. Dopravný ruch na týchto cestách však nie je moc veľký. Od Kalše až po Izru (detto z Izry ďalej) vedie stará asfaltová cesta v relatívne dobrom stave, pričom v jej vrchnej časti sú poškodené pasáže. Prvých 23km (Trebišov – Kalša) trasa pozvoľna stúpa zo 112m.n.m na 213m.n.m. Potom však  na ďalších cca 8km pravidelným stúpaním prekoná výškových 348 metrov. Pokračuje sa klesaním do útrob vulkanického krátera. Našťastie, v prevádzke tu v lete je reštaurácia a tak sa človek mohol aj občerstviť, či doplniť vodu a hlavne sa najesť. Pokračovanie do Košíc začína 3.5km dlhým stúpaním od jazera hore na cestu (150 výškových m), kde treba odbočiť vľavo. V podstate až Košíc už trasa klesá a od križovatky nad Slancom pokračuje po cestných komunikáciach. Na tejto ceste je však premávka veľmi hustá. Pri odbočke na Vyšnú Myšľu je možné pokračovať dvoma spôsobmi. Prvý predpokladá pokračovanie cestou hore kopcom až do Nižnej Myšle, druhý vedie cez Vyšnú Myšlu a potom popri železnici avšak po veľmi zle značenej modrej cyklotrase. Najskôr vedie popri železnici (cca 10m od nej) a potom sa stočí na poľnú cestu, ktorá vedie až ku prechodu cez Olšavu. Tu si treba dať pozor, pretože v čase po väčších zrážkach je tento prechod takmer určite zaplavený. To sa stalo aj nám a museli sme zaplavenú oblasť obchádzať až po vykopávky v Kosceleku.